Способи доставки
Самовивіз
Своє замовлення ви можете отримати безкоштовно у нашому магазині
«Гріко Груп», м. Чернівці, вул. Миколаївська, 40
У робочі дні з 09:00 до 16:00 та в суботу з 09:00 до 13:00 після погодження всіх деталей замовлення з менеджером. Просимо Вас заздалегідь повідомити про візит, щоб ми могли підготувати товар до видачі.
Самовивіз з відділень служби доставки "Нова Пошта"
Ви можете отримати своє замовлення в одному з відділень служби доставки «Нова Пошта». Зазвичай, доставка триває 1-4 робочі дні, при замовленні менеджери узгодять з Вами дату доставки товару перед його відправкою. Графік роботи та адреси відділень – на сайті:
Вартість доставки залежить від ваги та габаритів товару. Кінцеву суму слід узгоджувати з менеджером індивідуально.
При замовленні кількох товарів, вартість доставки перерахується.
Зверніть увагу!
Відправка товарів здійснюється виключно з адреси до відділення та з адреси на адресу. Зважайте на це, розраховуючи орієнтовну вартість перевезення.
Адресна доставка по м. Чернівці та області
Ми доставимо ваше замовлення в будь-який куточок Чернівецької області.
Вартість доставки складає від 300 грн та залежить від ваги, габаритів товару та відстані. Всі деталі та кінцеву суму доставки варто узгоджувати з менеджером.
Розвантаження та підйом товару оплачується додатково та обговорюється попередньо з менеджером.
Способи оплати
Готівкова
Оплатити товар готівкою можна в усіх населених пунктах на території України під час отримання товару. Оплата виключно в національній валюті.
Усі деталі та кінцеву суму узгоджуйте з менеджером.
Картами Visa / MasterCard
Для оплати банківськими картами Visa і MasterCard при оформленні замовлення на сайті слід вибрати відповідний спосіб оплати.
Зверніть увагу – при отриманні товару Вам обов’язково слід мати паспорт.
Безготівкова оплата
Оплатити замовлення по безготівковому розрахунку можна в касі будь-якого банківського відділення чи з розрахункового рахунку вашої фірми. Здійснюється вона наступним чином: після оформлення замовлення на сайті (тип оплати – «Безготівкова оплата») менеджер магазину відправить на вашу електронну пошту рахунок-фактуру.
Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається разом з товаром.
При оформлення замовлення юридичній та фізичній особі-підприємцю слід надати документи:
- Свідоцтво про реєстрацію;
- Свідоцтво платника ПДВ (за наявності);
- Свідоцтво платника єдиного податку (за наявності).
Замовлення відвантажується відразу після зарахування коштів.
Усі деталі та кінцеву суму узгоджуйте з менеджером.
Важливо! Отримання товару на місці або ж відправка товару можлива лише після підтвердження зарахування коштів на розрахунковий рахунок.
Післяплата
При замовленні післяплатою завжди береться передоплата у розмірі суми доставки товару в обидва боки. При оплаті товару передоплата враховується і віднімається від загальної вартості товару.
Якщо покупець замовив товар з післяплатою і відмовився від нього безпосередньо у поштовому відділенні – покупцеві потрібно звернутися до менеджера для узгодження подальших дій.
У випадку, коли покупець не з’явився за товаром упродовж безкоштовного періоду зберігання на складі перевізника - передоплату йому не повертають.
За збереження замовлених покупцем товарів в процесі доставки несуть відповідальність кур'єри і служба доставки.
Важливо! Післяплата діє виключно при замовленні товару на відділення Нової Пошти