Способи доставки

Самовивіз

Своє замовлення ви можете отримати безкоштовно у нашому магазині

double_arrow

«Гріко Груп», м. Чернівці, вул. Миколаївська, 40

У робочі дні з 09:00 до 16:00 та в суботу з 09:00 до 13:00 після погодження всіх деталей замовлення з менеджером. Просимо Вас заздалегідь повідомити про візит, щоб ми могли підготувати товар до видачі.

Самовивіз з відділень служби доставки "Нова Пошта"

Ви можете отримати своє замовлення в одному з відділень служби доставки «Нова Пошта». Зазвичай, доставка триває 1-4 робочі дні, при замовленні менеджери узгодять з Вами дату доставки товару перед його відправкою. Графік роботи та адреси відділень – на сайті:

Вартість доставки залежить від ваги та габаритів товару. Кінцеву суму слід узгоджувати з менеджером індивідуально.

При замовленні кількох товарів, вартість доставки перерахується.

Зверніть увагу!

Відправка товарів здійснюється виключно з адреси до відділення та з адреси на адресу. Зважайте на це, розраховуючи орієнтовну вартість перевезення.

Адресна доставка по м. Чернівці та області

Ми доставимо ваше замовлення в будь-який куточок Чернівецької області.

Вартість доставки складає від 300 грн та залежить від ваги, габаритів товару та відстані. Всі деталі та кінцеву суму доставки варто узгоджувати з менеджером.

Розвантаження та підйом товару оплачується додатково та обговорюється попередньо з менеджером.

Способи оплати

Готівкова

Оплатити товар готівкою можна в усіх населених пунктах на території України під час отримання товару. Оплата виключно в національній валюті.

Усі деталі та кінцеву суму узгоджуйте з менеджером.

Картами Visa / MasterCard

Для оплати банківськими картами Visa і MasterCard при оформленні замовлення на сайті слід вибрати відповідний спосіб оплати. 

Зверніть увагу – при отриманні товару Вам обов’язково слід мати паспорт.

Безготівкова оплата

Оплатити замовлення по безготівковому розрахунку можна в касі будь-якого банківського відділення чи з розрахункового рахунку вашої фірми. Здійснюється вона наступним чином: після оформлення замовлення на сайті (тип оплати – «Безготівкова оплата») менеджер магазину відправить на вашу електронну пошту рахунок-фактуру.

Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається разом з товаром.

При оформлення замовлення юридичній та фізичній особі-підприємцю слід надати документи:

  • Свідоцтво про реєстрацію;
  • Свідоцтво платника ПДВ (за наявності);
  • Свідоцтво платника єдиного податку (за наявності).

Замовлення відвантажується відразу після зарахування коштів.

Усі деталі та кінцеву суму узгоджуйте з менеджером.

Важливо! Отримання товару на місці або ж відправка товару можлива лише після підтвердження зарахування коштів на розрахунковий рахунок.

Післяплата

При замовленні післяплатою завжди береться передоплата у розмірі суми доставки товару в обидва боки. При оплаті товару передоплата враховується і віднімається від загальної вартості товару.

Якщо покупець замовив товар з післяплатою і відмовився від нього безпосередньо у поштовому відділенні – покупцеві потрібно звернутися до менеджера для узгодження подальших дій.

У випадку, коли покупець не з’явився за товаром упродовж безкоштовного періоду зберігання на складі перевізника -  передоплату йому не повертають.

За збереження замовлених покупцем товарів в процесі доставки несуть відповідальність кур'єри і служба доставки.

Важливо! Післяплата діє виключно при замовленні товару на відділення Нової Пошти